>

Monday, December 31, 2012

happy new year!


2012.
tahun yang banyak makna bagi aku. di tahun sebelumnya, sehinggalah awal tahun 2012, aku diberi peluang untuk menambah ilmu dalam bidang penulisan dibawah tunjuk ajarku sifu. eh salah. maksud aku dibawah tunjuk ajar abang afdlin shauki. terima kasih abang. segala jasa dan ilmu abang akan saya ingat. 
ditahun ini juga, aku selamat bergraduasi. hoyeah!
terima kasih mama baba kerana sanggup menyeberangkan aku ke tanah semenanjung demi untuk memenuhi keinginan aku. 
tak kan mungkin pernah terbalas. tapi akan kubalas semampu aku. insyaallah. 

di tahun yang sama juga tertubuhnya dua buah online shop dibawa jagaan aku, ROBX dan CLOXET

dalam masa beberapa minit saja lagi, 2012 akan melabuhkan tirainya. sungguh cepat masa berlalu. dan aku, masih disini, mencari arah hidup.

semoga saja 2013 menjanjikan sesuatu yang jauh lebih baik untuk kita semua. doaku agar setiap dari kita, siapa pun anda, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. amin!

No comments:

Post a Comment

rawr?

copyright ⓒ 2012 - 2013 all right reserved by xieyrocksta