>

Sunday, September 23, 2012

nafsu dunia


satu lagi idea meme aku. yang memey betol betol kebenaran ahh! hakhak. 
meme ni terhasil, hasil daripada pengalaman tuan punya diri sendiri, iaitu aku. 
aku bukan lah gadget freak, tapi ada sesetengah gadgets tu,
 memang sesuwai gitu loh dengan kepala hotak aku ni.

POLAROID
aku first minat menatang ni dari aku darjah lima lagi. iaitu sekitar tahun 1998. 
ye, aku tau, ada di antara korang yang masih lagi berhingus hingus zaman tu. 
tapi aku dah pandai dah nak itu nak ini. 
first polaroid cam yang menarik minat aku adalah ini :


yep! polaroid dari pada girl band britain, spice girls yang digelar "SPICE CAM".
tapi nak buat macam mana, mende ni bukan senang nak dapat. 
lepas 14 tahun, baru aku dapat beli polaroid. 
kenapa aku ambik masa yang lama untuk beli menatang ni?
sebabnya aku dah lupa pasal polaroid,
dan kehadiran DSLR telah mengaburi bijik mataku ini.
itupun yang aku beli bukanlah SPICE CAM, tapi yang ni :


alhamdulillah lah kan dari takda. hihi.



No comments:

Post a Comment

rawr?

copyright ⓒ 2012 - 2013 all right reserved by xieyrocksta