>

Friday, September 21, 2012

dah cantik, nak hodoh!

aku tak faham betullah dengan minat orang mengada ni. contohnya yang obses dengan pembedahan plastik misalnya. tapi tu dah terlalu common sangat. ni ada lagi yang tah pape ni. 
obses dengan pendakap gigi
baru baru ni kecoh pasal pendakap gigi palsu. yang satu setnya dijual beratus ringgit jugaklah. sumpah aku tak faham, apa yang lawanya orang pakai pendakap ni? aku ada kawan kawan dan ahli keluarga yang guna pendakap gigi, tapi diorang pakai for medication purpose. bukan untuk hiasan. sumpah aku tak habis fikir. mati akal aku dengan obsesi budak budak sekarang ni. gigi cantik tersusun rata pun masih nak pakai braces. eleh, macam aku tak tau, pakai tu nak lawan lah konon braces sapa paling mahal ye dak? sebab kalau orang tak berkemampuan mana mampu pakai braces. so kiranya, kau nak bagitau yang kau kaya lah eh? puih.  



No comments:

Post a Comment

rawr?

copyright ⓒ 2012 - 2013 all right reserved by xieyrocksta