>

Saturday, September 22, 2012

al fatihah

aku baru saja mendapat berita pemergian ibu pada seorang teman. sebak rasanya hati. aku tau, sesebak aku, tak kan pernah bisa menandingi sebak si teman. tapi aku faham isi hatinya saat ini. kerana sudah dua orang insan yang aku sayang pergi meninggalkan aku. arwah atuk, dan arwah pak cik ku. 

mendapat berita pemergian ibu si teman sekitar jam 1 pagi tadi. sungguh aku tak bisa membayangkan posisinya saat ini. doa ku semoga jalan arwah dipermudahkan. dan semoga ibu bapa serta semua orang yang berada disekelilingku panjang umur, sihat tubuh badan. 


sayang aku pada teman teman membuatkan aku turut merasa sakit yang ditanggung. tabahlah wahai teman. aku disini sentiasa mendoakanmu dari jauh.




No comments:

Post a Comment

rawr?

copyright ⓒ 2012 - 2013 all right reserved by xieyrocksta