>

Saturday, August 18, 2012

selamat raya uolls!


kali kedua raya jauh dari family. apa pun aku tak beli untuk raya tahun ni. percaya tak? sedih tak cite aku? sedih tak? hakhak. sindrom peningkatan umur agaknya yang membuatkan aku kekurangan keexcitedan untuk itu semua. tak kisahlah, yang penting, kedua parents aku masih ada. walaupun tak dapat nak salam cium tangan diorang di pagi raya, tapi aku tau diorang sentiasa ampunkan aku sebab aku anak yang baik. wahh giteeww. puiihh. hehe.
dulu time kecik je yang excited nak raya ni. sejak arwah atuk aku meninggal awal tahun 2004, arwah pakcik aku meninggal awal tahun ni, memang aku tak berapa nak feel sangat. cuma tu je lah, tahun ni tak sempat lah nak ziarah kubur arwah berdua tu. tapi takpe, itu takyah tunggu raya, bebila pun boleh pegi kan? 

buat semua keluarga, kawan kawan, lecturer lecturer dan para haters yang dikasihi, seandainya ada aku terrrrrkasar bahasa, terrrrrsarkastik kata, terrrrr itu dan terrrrr ini, harap dimaafkan. sesungguhnya segala khilaf, salah, silap dan keburukkan itu datangnya dari aku sendiri. semoga amalan kita sepanjang ramadhan lalu di terima dan hidup akan sentiasa berada di bawah lindunganNYA. 

AMIN.

No comments:

Post a Comment

rawr?

copyright ⓒ 2012 - 2013 all right reserved by xieyrocksta